* Србија 15. фебруара слави Дан државности. Нерадни дани 15. и 16. фебруар. * Поводом Светског дана поезије, Карловачки лист организује 21. марта Мултикултурално вече МУЗИКА И ПОЕЗИЈА. Право учешћа имају сви песници, становници Сремских Карловаца, који најкасније до 10. марта доставе две песме. * Годишња Скупштина Црвеног крста Сремских Карловаца заказана за 22. фебруар у 16 часова. * Факултет за менаџмент, у сарадњи са Централном заједницом Срба у Немачкој и Омладинским саветом Србије, организује 1. марта у Сремским Карловцима агро конференцију „Трансфер знања од Немачке према Србији – Допринос дијаспоре“. * Просечна зарада на подручју Сремских Карловаца у 2017. години 43.722 динара, што је за 6,6% више него у 2016. години. * Сремске Карловце у 2016. години посетило 7.219 туриста, од чега су 2.160 били странци. Укупан број ноћења 12.926. *

НОВА КАПИЈА НА УЛАЗУ У ГРОБЉЕ

                     Католичко гробље на Доки у Сремским Карловцима од пре неколико седмица, захваљујући донаторству суграђанина Ивана Јурића, има нову капију. Иван није само обезбедио неопходан материјал, већ је као добар мајстор и направио капију, а затим је и поставио на место трошне, више деценија старе дрвене.

Ivica Juric

Иван ЈУРИЋ

                   На овом гробу сахрањена је његова супруга Вероника, па је у договору са синовима Драганом и Зораном, одлучено да се донира нова капија, али и да се размишља о даљем уређењу гробља и окружења.

                „Желео сам да на улазу у гробље буде железна капија, која ће трајати, за разлику од дрвене тарабе. Није реч о великом издатку, јер ми потрошимо новац и у друге сврхе, а ово је важно за све“, истиче Иван Јурић, поручивши да се његово доброчинство не завршава постављањем капије.

                Очекује се да ће гробље у догледно време бити ограђено, што ће након санирања највеће дивље депоније на Доки, овом простору дати другачије, примереније визуре.

                Сремски Карловци очекују да осим појединаца и општинског комуналног предузећа, део терета преузму и компаније које би, нарочито у локалној средини, требало да покажу своју друштвену одговорност и конкретну бригу за развој заједнице. Нажалост, данас је превише примера компанија које заборављају чак и да плате комуналне услуге, а камоли да се истакну по доброчинству и делима због који ће их памтити будуће генерације.

Аутор К.Л.

Login

Lost your password?